2011. szeptember 29., csütörtök

Asus EEE PC 1101HA 2 Gb ram, fehér! - Jelenlegi ára: 59 000 Ft

Eladó a képeken látható Asus EEEPC 1101HA, hölgy tulajtól. Tökéletesen működik, nagyon szép is, egyetlen hibája a bal alsó sarkánál lévő kis "repedés". Ezt a gépet itt vettem tavaly ősszel, már ilyen volt, de ez az apró hiba alig látszik és semmi baja nincs tőle a gépnek, nem zavaró.  Amióta csak nálam van, nem volt vele soha semmi baj. Gyönyörűen működik, hibátlanul, szépen viszi a 2 giga memória, nem lassú. Win7-tel frissen telepítve küldöm. Méretét tekintve szerintem tökéletes, nem nagy és nem is kicsi, pont jó. A felbontása is remek, bármit kényelmesen meg lehet vele csinálni. Akksija is hibátlan, 4-5 órát kibír. A gép fehér, fényes, nagyon szép, vigyáztam rá, szerettem, rendszeresen takarítottam. Az új munkám miatt kell lecserélnem egy másikra. Töltőt, tokot adok hozzá. Érdeklődjetek bátran. Specifikációkat a neten bárhol lehet találni : ) A megadott postaköltség csak tipp, pontosat csak feladáskor tudok mondani. Lényeges különbözet esetén utólag rendezzük ezt (visszautalom, ha sok lett, vagy a vevőtől kérem pluszban utalni, ha kevésnek bizonyult). Köszönöm, h benéztél!


Jelenlegi ára: 59 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-06 16:43
. Asus EEE PC 1101HA 2 Gb ram, fehér! - Jelenlegi ára: 59 000 Ft